breadcrumbs_revolution_theme

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.


Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:


товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;

товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

збережено всі ярлики та заводське маркування.

Повернення та обмін товару: ви сплачуєте всі поштові витрати, пов'язані з відправкою товару. Посилки з неоплаченою доставкою до повернення не приймаються.


Повернення коштів при поверненні товару відбувається протягом 5 банківських днів після прибуття посилки в магазин (проводиться огляд товару, передається інформація в бухгалтерію, після чого проводиться переказ коштів на вашу картку або рахунок).


Ми ретельно упаковуємо ваші посилки, щоб вони добралися до вас у цілісності та безпеці. Проте під час транспортування транспортною компанією може статися багато несподіваних ситуацій. Кожна посилка застрахована, тому на пошті одержувач зобов'язаний оглянути посилку на цілісність і механічні пошкодження. Якщо раптом із посилкою/товаром щось не так, переконливо просимо вас дзвонити нашим менеджерам, які зможуть вас проконсультувати. Якщо ви не на пошті (перевіряєте при кур'єрі), ми можемо вам оперативно допомогти: відправити товар натомість, поки самі вестимемо переговори з транспортною компанією з приводу пошкодженого товару.


Тобто ви не втрачаєте гроші і отримуєте товар замість пошкодженого під час транспортування. Обов'язкова умова: зв'язатися з нами та зафіксувати в акті прийому-передачі посилки всі ушкодження.


Товар, пошкодження якого було виявлено не при представниках транспортної компанії (вдома, дорогою додому, тощо) та без відповідного акта приймання-передачі, заміні не підлягає!